Prekopírujem sem niektoré základy z pôvodne voľnej diskusie vo vlákne:
Spotreba a dojazd:
Spotreba od mája do polovice novembra bola 15 kWh. Potom som zapol každodenné ranné vykurovanie a k tomu aj samotné kúrenie prevádzkové viac žerie, tak dlhodobá spotreba stúpla na 18 kWh a samotná spotreba obdobia vykurovania je asi 20 kWh. Ale teda ovplyvnená dosť tým ranným vykurovaním (nemám vtedy auto v nabíjačke spravidla).
Pre krátke jazdy alebo všeobecne pre jazdy mimo diaľnice je to ideálne auto. Na diaľnici je to horšie, na nej je po prejdení 1 km stiahnutie až 2 km z dojazdu :-). Ale tak, keď je to v mojom prípade, len občas, tak to nepovažujem za problém. Naopak pri jazdení po okreskách alebo po meste sa pri dlhom tiahlom klesaní dostáva dojazd aj do plusu, niekedy aj do poriadneho plusu. Samozrejme predtým bolo treba na kopec sa dostať, vtedy je spotreba vyššia. No v celkovom dlhodobom priemere, mimo diaľnice, platí, že dojazd reprezentuje skutočne kilometre, ktoré prejdem.
Mobilná aplikácia – čo urobiť keď hlási, že nie je internet alebo ako zvýšiť stabilitu a zabezpečiť kopírovanie všetkých jázd:
Pomohli nastavenia ako napr. vypnutie optimalizácie baterky pre aplikáciu, zapnutie zámku, aby sa nevypínala, prípadne sem tam (raz za deň alebo raz za 2 dni ju spustiť manuálne). Ak pri pripojení cez wifi urobím nejakú operáciu (napr. kúrenie) a potom odídem z dosahu wifi (ostane zapnuté, ale nepripojené, pripojenie dynamicky prevezmú mobilné dáta), tak vtedy aplikácia hlási, že nemám internetové pripojenie. Vtedy stačí vypnúť a opätovne zapnúť mobilné dáta a všetko už potom funguje korektne. Zaujímavé je, že prechod z mobilných dát na wifi je bez problémov.