Nie je to úplne zlé ale… Popri diaľniciach treba vybudovať UFC miesta s výkonom aspoň 200kW na stojan a musí sa dať prejsť nabíjacím miestom bez cúvania a zložitého manévrovania (s prívesom a nezaškodí aj pre autobus, nákladiak či kamión. Miesto by malo byť vzdialené maximálne od diaľnice a hlavného ťahu mimo nej max. do 1200 – 1800 metrov, ako je IONITY Dubnica (1600 metrov). Na Slovensku by sa zišlo v NDSke a SSC vytvoriť štátne oddelenie, ktoré by malo iba nadšencov – odborníkov schopnosť navrhovať a budovať infraštruktúru nabíjacích bodov po celej republike. Aplikovať výnimky v zákone, aby štát sám sebe nemusel robiť byrokraciu od rezervovanej kapacity, použitie battery-storage, či FVE pridružené k nabíjačke EV. V prípade nadmerného či minimálneho využitia by tieto zdroje slúžili na stabilizáciu elektrickej siete v lokalite. Na sídliskách a veľkých centrách zaviesť možnosť nabíjania aspoň na minimálne časti plochy za ceny ktoré by nepresahovali 1,5 násobok ceny elektriny v domácnosti.
správa
Pri nahlasovaní tohto príspevku sa vyskytol problém.
Blokovať člena?
Potvrďte, že chcete zablokovať tohto člena.
Už nebudete môcť:
Pozrite si príspevky zablokovaných členov
Spomínajte tohto člena v príspevkoch
Pozvite tohto člena do skupín
Pošlite správu tomuto členovi
Pridajte tohto člena ako spojenie
Vezmite prosím na vedomie:
Táto akcia tiež odstráni tohto člena z vašich spojení a odošle správu správcovi stránky.
Na dokončenie tohto procesu počkajte niekoľko minút.