Konečne som vyskúšal nabíjanie nie s Teslou na Supercharger, konkrétne s Enyaq na Supercharger v KE.
Cez aplikáciu som v menu zvolil “Nabíjanie iného EV”, strhlo mi 25€ a za 10 minút som nabil cca 18 kWh za 8,60. Čakám že rozdiel v sume sa mi do pár dní vráti na účet
Ja nabíjam s Ioniqom 28 dosť často na SCH a peniaze vrátili vždy do pár minút. Inak neviem ako to robia ale na Ioniqu mám na SCH vždy o niečo vyššiu rýchlosť nabíjania ako na bežných UFC 69 kW vs 67 kW
Ioniq od vás mám 1 rok a takmer 4 mesiace najazdené tesne cez 20 tísíc km (na tachometri 51500 km) autíčko zatiaľ bezproblémové. Jazdenie po Slovensku ideálne. Bol som 2 x v Chorvátsku 800 km cesta jedným smerom tak tu je to už dosť veľký kompromis ale dá sa to zvládnuť. Fosil by som už nechcel ani keby mi zadarmo ponúknu S classe vo full výbave proste NO GO zona.
Zatiaľ som nenašiel ani nástupcu v takej veľkosti a ako liftback s tak skvelou spotrebou takže pokiaľ sa rodina výrazne nerozrastie plánujem ho zodrať kým to bude možné.
My sme hľadali, kde najvýhodnejšie nabíjať v Maďarsku, cestou na dovolenku do chorvatska (IBM i3) a zistili sme, že na SCH, cena vychadza cca 0.46 eur/kwh
no neviem čo vrátia, nabíjal som na SC v zahraničí 3x a vždy mi strhli 18€ hneď a 1x som nabíjal viac a doúčtovali a strhli si ešte doplatok a 2x keď som nabíjal menej tak mi nič nevrátili.
Nebolo to skôr tak, že si len zablokovali možné inkaso vo výške 18 Eur a nemali čo vrátiť, keďže reálne strhli menej? Doporučujem pozrieť výpis, väčšinou sa to rieši tým blokom akoby na budúce inkaso a nie reálnym strhnutím vopred.
V chorvátsku pribudol Tesla SCH pri Jastrebarsku, 12 stojanov aj pre non tesla užívateľov, čo je veľmi fajn, keďže Karlovac bol v sezóne hodne vyťažený. Bohužiaľ stále treba zísť z diaľnice, zaplatiť mýto.. Navyše vynovili SCH Zadar, kde sa po novom môžu nabíjať aj non tesla, a sú to už 250kw. 🙂